lördag 16 juni 2012

bygga bord och fläta flätor

Jag har jobbat.
Jag har klätt mig i glada färger, jag har sprungit 5 km och nu har jag till och med ätit några tuggor av en kebab.
Men nej inget hjälpte mig idag.
Jag blev inte sådär sprudlande glad som jag hade hoppats jag skulle bli.
Så jag ska typ sova nu.
Vill inte deppa ner er.. det är inte alls så farligt egentligen men jag tar och läser lite skvallertidning och en och annan inredningstidning och somnar.
För i morgon ska jag bygga ett till bord,
ja minsann.
Att ha under Pergolan!






Jag vet inte ännu exakt hur det ska vara men jag tänker mig rustikt.
Maffigt, äkta, trä.
Ja vi får se helt enkelt.
Och i morgon när jag börjat bygga då kommer jag nog må sådär galet bra igen!
Visst?

Och ja.. jag fotade ju dottern i morse innan jobbet med:



Inte henne så mycket kanske.
Mer hennes hår.
Lite före och efter och ännu mer efter typ.




japp så var det med det.
Nu bad och sov.


Nej föresten, alla bilder på bord är från min Pinterest som ligger länkad till höger, och kolla bara denna bilden då!!
Jag dör så vill jag se ut !


 sen att den kvinnan är galet brun kanske gör sitt till.
Men jag älskar bilden, jeansen, väskan, SKORNA!,  alla smycken.
Allt.


Ja ok 
det var det.
NU bad och sen sov! :)

KRAM

5 kommentarer:

  1. och jag komma vänta...vänta på att få se ett ruffigt fint bord.......gaaa...och så vill jag ockå kunna snickra bord..*skrattar..

    Sov gott...Kram !
    Pernilla på Piazzan

    SvaraRadera
  2. Snälla snickra ett åt mig också!!! Coolt!

    Dottern är så fin med sitt flätade hår. Vänta några år så står de på rad utanför huset och ni får inte en lugn blund!

    Bilden på kvinnan är hur läcker som helst- Genast kände jag mig urblek-. Vad har hänt i år. Har aldrig varit sååå jäkla blek!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Stolarna på bild 2 älskar jag!!

    Var inne på Song of Style', vilka outfits, jag blev otroligt inspirerad !
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. jag vet mary.. jag vill oxå ha dem stolarna.
      var är de ifrån?
      Någon som vet?!
      Love them!
      Älskar de andra vita med.. på bild 3.

      Och ja hennes outfits.. underbara.

      Radera
  4. Jag tror de funnits på Ikea, men bara tror...

    SvaraRadera