söndag 17 juni 2012

jag tror jag känner dig

Det var någon som skrivit ett mail till mig.
Ett långt och fint mail.
Hon säger att hon tror hon känner mig, att hon känner vad jag känner.
Skönt tänker jag.
Att det finns fler som har huvud som jag.
Hon skriver så mycket snällt och fint.
Aldrig har hon lämnat en kommentar här inne...aldrig har hon lämnat något spår efter sig.
Men läst här inne i ett år.
!
Tack fina fina du för att ta dig din tid, låta mig veta det du tycker när det du tycker är så fint och snällt.
Hon gillar min ärlighet säger hon.
Jag gillar hennes härlighet säger jag.
Tack fina.


Jag tror jag sover länge idag men vaknar klockan 6.40.
Ensam går jag ut i trädgården med en kopp kaffe.
Solen skiner och den värmer mig faktiskt idag.
Jag måste njuta tänker jag.
Passa på.




Men regnet är på väg säger min Weather-Pro ap i min telefon.
Kanske inget bord-bygge ändå ?
Kanske en loppis och kanske man kan få mannen med sig till byggaffären för att köpa virket till pergolan?
Hmm ja kanske det.

Jag ska ialla fall göra så gott jag kan idag.
Så gott jag kan för att få en bra dag.
Ni då?

KRAM

1 kommentar:

  1. Hej, kul att du kikade in..
    Du skriver så fint, visst är dessa 'möten' underbara, det finns så många fina människor här ute!
    Ha en fin dag!

    kramen Tina

    SvaraRadera