fredag 13 april 2012

serveringsvagn

Nu är jag hemma igen.
Besiktningen gick bra, fast ja cellprov.. man måste ju vänta i 4-6 veckor på svaren så jag kanske inte ska låta alltför skrytig innan.
Det gick bra i alla fall, jag hade en Jessika som var glad och käck som självaste Lotta Engberg, men jag säger det igen.. konstigt jobb det där.
Att prata med någon samtidigt som de stoppar in saker i ... ja men precis.
-jo visst våren vore trevligt, nej jag jobbar i Malmö.. ehmm själv då?
Ska man resa sig då? så man kan se henne när hon svarar liksom?

Hemma i alla fall.
Hemma med nya naglar äntligen.
Barnen leker och hundarna tittar på mig och undrar om det blir en till långpromenad idag kanske.
Jag ska spinna först.

Och ja.
Serveringsvagnen var det ja.
se här:


Ja ni ser, det är ju ingen serveringsvagn egentligen..
mer än liten pytte vagn som passade in där.
Eller?
Vi har haft den i badrummet innan.
Jag ville ändra om.





Kokböcker, fin flaska och lite annat smått o gott fick stå där.
Vad tycker ni?
Ja den får stå där ett tag i alla fall.. så ska jag känna efter ;)

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe, hoppa i träningskläderna och köra och spinna lite.
Sen blir det kaaaanske ett glas rött till kvällen.

KRAM

9 kommentarer:

  1. ...ja märklig situation är det och jag tycker man blir exakt en Lotta Engberg själv.....käckare än käckast...*skrattar...

    Kram och ha en fin helg därnere i Skåneland.

    Pernilla på Piazzan

    SvaraRadera
  2. Vilken superfin sugrorsburk! En san vill jag ha..... Vart har du hittat den?? Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. i Miami Linda!!
      Eller nej .. kanske LA.. jaja Marshalls i USa i alla fall.
      KRAM!

      Radera
  3. Var kommer vagnen ifrån. Är det den från Ikea? Jättefin. Gillar att den är så nätt.

    För många herrans år sedan var jag på gynbesök. En utländsk man. Mycket bekymrad över min vikt. Jag var då ganska mager och hade tappat mensen. Innan jag hoppade upp i stolen frågade han ut mig vad jag äter. Han räknade upp livsmedel efter livsmedel. När han hade uttömt alla idéer så var det då dags för stolen. Han gör det han ska. Rotar runt. Plötsligt tittar han upp mellan mina ben och frågar. Fisk?
    Då ville jag döööööö. För jag trodde han menade att jag luktade illa. Men han hade bara kommit på ytterligare ett livsmedel som han hoppades att jag åt. Haha.

    Ha det bra. Kram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahaha Sahra! Jag skrattar för mig själv..
      kommer alltid, (jo ALLTID) minnas dig som fisken nu.. det vet du va;) ?
      Underbart!
      KRAM!

      Radera
    2. och ja.. Ikea.. badrums detalj tror jag.. men det var ca 4-5 år sen kanske. :)

      Radera