torsdag 12 april 2012

brun utan sol

Våren nästan försvann igen.
:(
Den kanske kanske är på väg i dag men den är inte lika varm och den är inte liiika fin som den var för nån vecka sen.
Jag tog ett bad efter jag hade sprungit.
Mina ben är lika vita som badkaret.
Allvarligt.

Jag krafsade fram en brun utan sol och sitter just nu och lufttorkar framför datorn.
(oroa er inte jag har persiennerna nere)
Nu ska jag minsann bli lite vår fräschigt solkysst minsann.
Jopp.

Och medan jag sitter och torkar..
leker jag med foton.


dottern min.
Galet att hon är min, från mig, ur mig.
HON.



och så dessa två.
Jag kunde TRE gånger!
Helt underbart,
mina alla tre.

Så ja det är så jag roar mig när jag lufttorkar.
Det ni :)
Bra att jag blir lite brun med på tanke på vart jag ska i morgon.
Haha säkert bara jag som är sån.. men allvarligt.. man måste fräscha sig lite när man ska på besiktning.
Ja precis.. muff besiktning.
Ni hörde rätt.. eller hörde.. nej ni läste rätt.
Ska ligga i den underbara stolen med benen i vädret i morgon.. 
-ner lite till med rumpan mot mig.. lite till.. så ja.
Ja ni vet.
Sjukt jobb det där.
Men ja jag ska dit.. har rakat mig.
benen och ja den.. och nu är jag snart brun med.
Bättre än så kan jag inte.
Så det så.

Nu ska jag klä på mig och skynda ner till stan för att se om det finns nån som kan fixa mina HEMSKA naglar.
ja minsann.. besiktning lite varstans märker man.

;)

KRAM!

1 kommentar:

  1. Hahahah du livade upp min stretade dag!! Japp, här är en som har en besikningstid nästa torsdag! Länge sen nu och OJ vad obehagligt. Mycket lättare med bilen ;)

    Sola på nu!!

    Kram Anna

    SvaraRadera