måndag 12 mars 2012

sol i hjärtat



solen kom ju på allvar idag.
Eller nja den kanske alltid menar allvar.. men idag tog jag den på allvar.
Den ville liksom värma mig på riktigt idag, inget litet lurande utan den strålade starkt och fint och värmde mig.
UNDERBART

Vi städade, jag och hundarna.
Jag handlade, fixade mellanmål utomhus och sen sprang vi en runda.
Nej jag sprang, barnen cyklade.
6 km.
UNDERBART

Vi var på cykeljakt idag med.. yngste sonen skall ju få en ny.. han skall få välja själv, det var hans födelsedags present.
hittade ingen som passade.

Jag stekte fisk till middag,gjorde potatismos och egen sås.. så mycket fjällräven mamma i mig idag.

Tog ett bad, gick på hundpromenad och nu ska jag nog bara sitta här och glo.
Glo runt på nätet, glo på en tv som aldrig visar något roligt (!!??)
och glo på en fin man.
Japp det ska jag..
och jo sen ska jag glo på den här lampan med..



för allvar den vill jag ha.
Hittade den inne hos jennifer som hittat den via pinterest och vad säger ni?
Visst måste jag väl ha den ovanför mitt matbord?
Jooo...
måste.


Hoppas ni har något trevligt att glo på ikväll ni med.
;)

K R A M 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar