fredag 23 mars 2012

oh! fuck it's Friday!

Oj och så startar hon dagen med att svära??!
Vad hände där liksom? 
Jag tyckte nog jag var lite cool.. fuck eller inte...
Fredag är det i alla fall.
Skönt.
Snabbt går det.

 De här morgon promenaderna är så mycket trevligare nu.. nu när det är fint att se på efter vägen, nu när det kvittrar i träden där man går.. nu när solen är så där härligt på väg.. när den ligger och lurar och jag vet att den snart snart kommer att få mig att le.
Mycket lättare att ta promenaderna då, med hundarna menar jag.
De vill helst gå. Jag vill helst springa.



Men nu väntar ett spinningpass, jag ska spinna röven av mig.
För idag är det Fredag och jag drack ju aldrig det där rödvinet förra helgen.. vill ha ett gott glas i kväll.. eller två.
Så jag spinnar mig förtjänt av ett.. hur i helvete det nu funkar?
Förtjänt av..? nu när jag skrev det så ser jag ju att jag inte borde dricka nåt vin alls.
Hmm...


I dag fyller min syster år med!
Hon fyller 31, vi är vuxna nu.
Ska vara i alla fall..
vuxen.
Ansvarsfull.
Betalar räkningar.
Packar ryggsäckar.
Glömmer frukter till barnens fruktstund.
Sopsorterar.
Storhandlar.

ja ni fattar.
Vuxna nu.

Vad hände där egentligen?


Jag tittar in senare idag såklart.
Har en lunch på stan med en träningsnarkoman.. hoppades bli lite mer smittad.
:)

Nu tar vi FREDAG flickor!

måste visa mina torgvantar.. har ju haft dem över mina skinnhandskar i vinter.. men nu är det ju ännu coolare.. känner mig galet trendig och lite snygg.
Torgvantar is the shit.
(?)


Alla bilder är med min "lur" så kvaliteten är ju sisådär.. men ingen som bryr sig eller hur?:)

;)

KRAM!

3 kommentarer:

  1. Önskar en riktigt skön Fredag i solen! :-)
    Kram Laila

    SvaraRadera
  2. *skratt* vad härlig du är människa! Önskar dig en underbar fredag! :)
    Kramar Kicki

    SvaraRadera
  3. JA, nu tar vi fredag! Woohooo och häller vin i glasen och dricker! Jag har jobbat och städat och ska motionera och sen käka tacos..Phu hur ska man hinna njuta liksom :)

    En stooor vårkram skickar jag ner till Kristianstad!

    SvaraRadera