fredag 23 mars 2012

mätt och belåten

Det är väl så det heter?
Mätt och belåten, det är i alla fall vad jag är.
Jag har haft en minst sagt FAB (ett totalt söndertrasat blogg-uttryck;)
Fredag med hundpromenad innan frukosten.
Spinning 
Om jag inte ser att det ligger leksaker på badkarskanten?
Och att spegeln typ är tok skitig av mannens slafsande i handfatet?
Jopp jag ser, och bjuder på det ;)

Efter spinning var det stan.
där jag invigde mina nya gröna chinos!
Whoop whoop!
Vad sägs?
VÅR va? VÅR!
(eller Skrek som sonen sa.. hmm)
Det blev galet varmt så till och med jackan åkte av och efter stan hamnade jag mot en av våra husväggar där jag satt och lyssnade på barnens lek i trädgården, fågelsång och mannens hummande när jag berättade om mina trädgårdsplaner för i år.

Och ja jag vet jag sa att jag inte skulle visa upp den hemska Shrek-poolen mer innan den ser ut såhär igen:
men jag kunde inte låta bli.. den matchade ju mina nya byxor så bra!

i morgon ska jag jobba.
Sälja barnkläder det är jag bra på!
och roligt är det med!!

Vad hittar ni på i helgen?

KRAM!

Och ja.. min telefon som står för bilderna nu igen.. ni får ta det som det är helt enkelt.
En sån dag.

2 kommentarer:

  1. Vilken härlig dag du verkar haft! Söt liten vovve!
    Vad är det för barnkläder du säljer?
    Ha en bra helg!
    Kram Helena

    Ska njuta av solen i helgen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. hej!
      Ja dagen var fin fin.
      Och vovven han är söt, Charlie heter han :) (har en till men han är inte med i bild;)
      Jag jobbar på en stor kedja som säljer barnkläder..där ränderna aldrig går ur...;)

      KRAM!
      Och ja njuuut av det fina vädret!

      Radera