torsdag 29 mars 2012

Fake it 'til u make it.

Jag får leva efter det idag..
För om jag ser något ut som jag mår så kommer folket att börja springa.
Förkylningen sitter i.. och har flyttat ut till öronen.
ghhaaa.. ont ont och vill inte.

fin lykta från Interstil

nej ögonen bara rinner och det bränner i näsan.
Tröttsamt vill ju vara frisk som vädret är där ute!
Solen står redan högt på himlen och det blåser inte alls så mycket idag.
Nu brukar det ju tyvärr vara så att vädret är fint fram till Lund ungefär sen blir det en vägg av dimma att ta sig igenom fram till klockan 2 på dagen ungefär när solen ser ut att hitta ner till Malmö med.
brukar vara.. inte säkert det är idag ju.
Jobba ska jag.. klä på mig en randig tröja och sälja skaljackor och byxor och en och annan mössa.
;)

kuddar från HM, Åhléns och Kungsängen

Jag är liksom tom i huvudet idag, har inget fyndigt, inget glatt, inget djupt eller ytligt att prata om.. vet inte vart det tagit vägen men gissar att det ligger under det där täcket mer snor inne i min hjärna.. vi får helt enkelt hoppas att det tittar fram så snart den här förkylningen försvunnit igen.
Eller hur?

Så jag smetar in lite foundation i ansiktet och beger mig ut..
beger mig ut och som jag skrev:

Fake it til i make it.

Ta  hand om er!

KRAM!

3 kommentarer:

  1. De e inte så att frun gått och blivit allergisk mot de där små sakerna som flyger runt i luften så här års? Låter som mig för nått år sedan... Ska kanske gå till fabror doktorn och göra några tester :)
    Vadå ingen sol i Malmö förrän två? Där jag är har vi strålande vackert väder från 8... Det måste va morron avgaserna som ligger kvar i centrum :) inte dimma...

    SvaraRadera
  2. hej!
    stackare! hoppas du blir bättre snart!
    nope, du drömde inte :). hoppades på att ingen skulle märka att jag raderade :). aldrig gjort så förr men när jag synade min text igen så tyckte jag att jag lät helt galen haha. pms-galen. not me liksom. fast ändå jag. egentligen precis så jag som jag är. men det vill jag ju inte visa er :).
    men ingen dröm alltså. så du kan vara lugn hehe.
    kram/jennifer

    SvaraRadera