onsdag 21 mars 2012

en hel dag med fullt ös

Ja jag hade ingen som helst aning om att den här dagen skulle bli så pass fartfylld.
Oj oj vad det svängde hit och svängde dit.. som den där barnsången om kråkan.. fast utan att ramla ner i diket då liksom.
:)
Jag körde ner till Malmö på mitt lilla möte och det var mycket positivt.
Nu har jag ett jobb igen.
Snabba svängar.

Solen sken från starten, och temperaturen visade 11 grader när jag körde ner.
15! när jag körde hem igen.
Ja för visst det var ju playdate här hemma.. barnen hade kompisar med sig hem och jag skulle vara hemma klockan halv två.. hej hopp liksom.
jag hann.

Och nu är det på hela tiden.
Tygskor.
Tittade faktiskt på ett par stövletter inne på Scorett.. men allvar? köper man det nu till våren?
Man har ju redan bruna, svarta och ett par till svarta..
behöver man ändå ett par beigea med då?


 bild: scorett

nej det gör man inte va?
Bättre att sikta in sig på alla fina sommarskor istället va?

dessa var lite fina.. men nej det där måste undersökas..
skor .. ja helvete det är viktigt.. viktigt och typ det bästa som finns!
:)

Men efter skor.. ja då var jag ju hemma.. och där var det fika i solsängen ute vid poolen.. med en 7 åring som aldrig slutar prata, en hund som ständigt vill bli klappad, en nya inredningstidning och en kopp kaffe.. inte illa.. inte illa alls.

och nej bry er inte om den typ shrek-gröna poolen.. vi låtsas inte om den ok?
Nästa gång ni ska få se en bild ska det vara mycket mer fancy jag lovar;)
 typ som som detta:


fast utan min pappa klädd i tomtemask kanske ;)
haha ja nu fattar ni varför jag saknar min pappa ganska ofta kanske?

Underbara människa.

Nej det såg ut så där grönt och slemmigt idag.. men solen var skön, 7åringen var underhållande och kaffet gott.
Och ja hunden var söt. som vanligt.

och ja !
Innan jag och dottern körde till Loppisen och sen storhandlade..
ja då lackade jag ju naglarna i en vårig färg!
DET var väl fancy om nåt?

Joråsåatt.

Och ja.. min mamma fyller år idag med!
Grattis mamma.. fast du är ju på en solig ö med ett gäng motionärer och tränar bort hela veckan.. så vi tar en fika en annan dag!
:)


Nu ska jag pussa mannen...det är han väl värd.
En fru med röda naglar och allt.. :)

KRAM!



3 kommentarer:

  1. Shit såna naglar... olala!
    Grattis till jobbet! Vad är det för slags jobb du nu fått, du som inte vet vad du ska bli när du blir stor :)

    SvaraRadera
  2. Grattis finste du till jobb! Ska bli spännnade att få veta vad det blir liksom :)

    Ghhaaa, vilken pool...härligt! Hoppas grannarna också har pool ,annars har du väl hela kvarterets ungar hemma hos er!Kaffe och nylackade naglar vill jag också ha!!!

    Kram och ha en fin dag!

    SvaraRadera
  3. Grattis till jobbet! Det är nog tur att du hittat något att lägga din energi på för du har ju en del att göra av med. :))) kram på re

    SvaraRadera