söndag 18 mars 2012

det där med att ha full rulle

jag har liksom inte suttit still på hela dagen.
Jo kanske när jag drack min kaffe på frukosten, men that's it liksom.
Nu sitter jag.
Lite.
och nej jag ser inte ut sådär.. även om vi alla önskar det.
Nej bilden är från PINTEREST som vanligt.


Jag har hunnit med så mycket mer än jag trodde jag skulle, det inkluderar då hundpromenader, dammsugning, tvätt hängning, knäckebrödsbak, och vet ni? Jag har gjort kålpudding, det skulle min mamma veta (det kanske hon vet nu om hon läser detta men ja.. ;)
låter kanske inte gott alls.. men joooo.. supergott, med lingon och brunsås.. all home made. !!
Efter det så var det en cykeltur med dotter, kalasdax för yngste sonen och mannen har hållt till i garaget med mellansonen och tvättat, fixat och trixat med de där "Gocartsen"...

Nu har jag en Dulce De Leche står och puttrar på spisen..


den ska ju koka läänge.. men det är bara för att den ska bli såååå god.
Till glass idag tror jag.. glass och smulade digestive och kanske maränger.. och banan.. det ni!
Haha.. så då till frågan.. om jag ska träna idag?
ehmm.. jo jag ska ju det.. typ kanske i 3 timmar på gymet ;)



så.
Nu har jag suttit färdigt.
nu ska jag tvätta en maskin till..alltså den där !**#¤)=/ tvätten!!

KRAM




1 kommentar:

  1. Hejsan hamnade här av en slump! Har kollat runt lite och blev genast intresserad, så jag ansluter mig till dig!
    Kram Helena

    SvaraRadera