söndag 18 mars 2012

Om att inte kunna låta bli...

Jag är faktiskt inte bara vit och svart och grå alltid.
Nej på våren då blomstrar till och med en dassig tjej som mig upp ;)
Då vill jag ha lite mer färgglada plagg, så just nu letar jag efter ett par hallonröda byxor.. har ju ett par knallrosa från förra året och ett par knallblå.
(vaddå "knall"..?..knepigt ord det där)
Men nu kan jag inte låta bli längre..
i år faller jag som typ alla andra i Sverige för
MINTGRÖNT!
Jag vill ha en stickad tröja, en tunn kjol, ett linne, ja ni fattar..
jag vill ha det bara! ALLT!










Ja men ni ser ju själva..
visst vill man bara klä ut sig till en mint karamell och steka runt på något soligt torg.. gärna med de där långa benen med.. men hmm kanske är svårare.. men mintgrönt det blir det!
Helt klart.



bilder Pinterest och ZARA


Och ja vill ni kan ni ju alltid både make:a er, ha en fin pom pom på axeln eller måla en vägg i kulören med.
Om ni vill alltså :)

Nu ska jag lägga mig, gym tidigt som satan i morgon.

K R A M 

7 kommentarer:

  1. Underbara bilder. Med våren kommer färgerna och det saknar jag sååå på vintern. Jättefin blogg du har, den kommer jag absolut att följa!
    Kram Annika

    SvaraRadera
    Svar
    1. åh tack. och kul att du hittat hit!
      Ses igen!
      KRAM KRAM

      Radera
  2. Hallonrött gillar jag bättre än mintgrönt! Köpte nyss en hallonröd blus som jag ska ha i sommar! Först tänkte jag att detta knalliga inte var ngt för mig! Men sedan kommar man in modet och faller in och bara gillar allt!
    Ha en bra dag! Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Lovely bilder!;) Längtar också efter färg, visst är det så=)
    Sen lugnar jag mer mig med färgerna framåt sommaren...då blir det mest vitt!

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja vitt.. det funkar alltid.. kan redan se dig i ngt fint vitt med spets.. med knallbruna med och sandstrand.. :) tjusigt tjusigt!

      KRAM!

      Radera
  4. förstår precis.
    underbar färg,
    ~ får samma dröm.

    benen? det var ju det ja ..
    undrars vart man skaffar
    sig längre spiror? :)

    kram,
    hannah

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja drömmen är bra!
      benen ja.. haha dem kanske finns att beställa hem från Jula? eller inte.. ;)
      Du har säkerligen längre ben än mig.. har typ alla ;)
      Ha en fin dag!

      KRAM!

      Radera