fredag 3 februari 2012

FREDAG

Hej hopp!

Ja men visst.. det står minsan Fredag i kalendern.
det betyder att alla är liite gladare och liite finare idag! :)
Själv är jag kanske inte så mycket finare just nu men kanske blir efter gym och dusch och lite hårfix.
Barnen är i skolan, hundarna har vait ute på en isande promenad.
För om det är vinter i Skåne nu?
Oh hell yeah!
Jag frös lite halvt ihjäl faktiskt.
Mina lår är fortfarande isbitar, eller vaddå isbitar. haha mer som isberg :)
Är det nåt som är värre i Skåne än någon annanstans i Sverige så är det när kylan kommer.
ARG
Jag blir det.. den liksom tar sig in.. överallt, envisa kyl helvete..14 minus.. det betyder att det biter i kinderna så du aldrig skulle få för dig att le.
Det betyder att längst in under din bh lägger den sig och liksom isar sig fast.
Kylan.
Den tar sig in överallt här nere i Skåne.. kall, hal, isig, fuktig och glöm för helvete inte vinden.
aj.

Så jag ska till gymet och bli varm, sen har vi mellanmål och kalas shopping på stan jag och tre barn.
Innan det ska jag hinna dricka några koppar kaffe, tända en brasa, tvätta en maskin tvätt, dammsuga.
Vanlig Fredag.

Underbar Fredag.






KRAM

1 kommentar:

  1. Älskar mina brorsbarn något enormt mycket!!!

    Kram till dom alla från faster! :D

    SvaraRadera