fredag 3 februari 2012

bara ta ett beslut?

Om jag letar efter stolar till köket men fortfarande sitter fast där jag var för 6 år sedan..
vill mest av allt bara ha:


Eames stolarna, fast vita med träben.
Ska jag bara köpa dem då?
Ska jag bara köpa 4 och blanda med andra?
(dyra ju)
Eller ska jag tänka vidare..?
(mannen tycker inte de är fina alls)
Eller ska jag känna mer på ideén om :

Y-stolarna?
Men vilken färg isf?
Och ska man köpa replikor?
Hittade dessa:


ser väl fina ut?
Eller komma jag ångra att jag inte köpte de "riktiga" och så blir det dubbelt så dyrt i slutändan..?
Hittade dessa med:


från HAY och blev lite kär!
Mannen suckar och skakar på huvudet även åt dem såklart,
men ska jag skita i honom och bara gå på MIN känsla kanske..?
Fast ehh.. vad var det för känsla jag hade nu då..?


eller leta reda på massa olika stolar?
ghaaa...
hjälp snälla ja tack.

KRAM




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar