tisdag 17 januari 2012

dagen i bilder








Ja precis.. texten är så bra!
Jag har alltså, dammsugit (mattan i köket)
funderat vidare på vad jag ska köpa för matstolar (gamla stolar från svärmor som jag innan använt som extra agerar nu de enda)
Skickat meddelande och bloggat.
Ätit lunch .
Fixat runt i köket.
Printat fina texter jag skrivit i Gimp.

Jopp men visst .. så såg det ut.. i morgon skall det fotas i skogen.. om vädret vill.
Yngste sonen skall till tandläkaren och sen kommer mina fina systrar hit med världens finaste Stina!
(vars pappa min man stötte på i morse i Malmö!- liten värld vi lever i:)

Nu ska jag nog redigera lite bilder och kanske ta en kopp kaffe.. kanske.

KRAM!


2 kommentarer:

  1. Vackra bilder och vacker blogg:)

    Trevlig kväll!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du!
      Jag var in till dig och ja vad säger man då? jo snyggare mamma får man nog leta efter! :)

      Ha det bra!
      MVH: LadyG

      Radera