tisdag 17 januari 2012

Tränings-Tisdag

Härligt med träning va?
det tycker i alla fall jag.. 7km löpning i går och 600kalorier på crosstrainern idag plus styrke! 
Yippie!
Efter det var det möte, storhandling och där mitt band limpor och bananer stöter jag in i en kär vän..
vi ler och pratar och kramas och han berättar om sin nya flirt.. om jobbet, om nya appar till sin telefon och han gör mig glad.
Man ska ha varma människor kring sig.
Livet blir bättre då, bättre så.

Nu ska jag och barnen lappa ihop kära Ebba.
Sonens lilla kanin som han fick när han föddes.. Ebba heter hon och efter 6 år blir man lite sliten..
Så nu ska hon sys lite och efter det kanske hoppa in i tvättmaskinen.
Barnen och jag ska nog laga mat tillsammans med.
Vad gör ni?


KRAM

1 kommentar:

  1. Oj 7 km, bra jobbat! Ska också börja springa på vårat nya springband men några 7 km blir det nog inte på lääänge ; )

    SvaraRadera