lördag 3 december 2011

och så var det Lördag kväll

Hej!

Hur har ni det där ute i "höst-Sverige" för visst känns det så?
Mer som höst än som vinter?
I alla fall här i Skåne.
Det regnar.
Det är 6 plusgrader.
Höst.
bild google

Men nej vi har försökt med julstämningen för fullt här hemma.
Julbak, julgodis, julmusik och sist men INTE minst...

JULGRAN!

Haha jag kan se era miner nu.. där ute i mellanmjölks-Sverige.. hur ni liksom nästan rynkar på näsan och liksom drar ner ögonbrynen mot er mun.. 
allvarligt!!?? Julgran? NU!??

Ha ha japp det är sant.. jag vill ha julstämning tidigt och innan nyår har den ju åkt ut igen så det gäller att ta vara på tiden..
Så nu står den där.. så grön och grann i stugan! :)
I år hade jag planerat in beige/guld/silver gran.. men hade inga kulor alls som gick i beige/guld.. får inhandla det i morgon tror jag minsann, men den är där i hörnet nu i alla fall.. full med silver och vita kulor.. så fin så fin.
Inget foto nej.. jag vet.. men det är så mörkt.. och jag verkligen OGILLAR att fota med blixt så ni får snällt vänta till i  morgon.
det klarar ni, lova mig att kika in i morgon så lovar jag er detsamma!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar