måndag 5 december 2011

Och så har en vän flyttat hem

God dag!

Jag har inte kommit så långt med den här dagen ännu.. typ bara plockat lite disk och suckat över vädret, suckat över vackert mail i min inbox och suckat över trötta hundar som sträcker på sig i soffan.
det är fortfarande höst.. jag längtar fortfarande "hem" till mina syskon, min mamma och min lilla systers bebis.
Jag saknar vissa vänner och samtidigt känner jag LIVET i mig i dag.
Konstigt va? allt på samma gång.
Det är så jag lever.
Allt eller inget.



Emma sammanfattar sitt år här på bloggen.. jag tänkte jag ska göra samma sak,
jag glömde ju oxå mitt "års-firande" och känner att det börjar bli dags för en "tidsresa" så jag ska samla ihop bilder och se vad vi haft för oss detta år som passerat.

Nu måste jag äta något.
Fil?
Lagar ni mat när ni är själva?
Inte jag.
Inte ofta i alla fall.

Tittar in senare.
Ha en kanoners Måndag så länge!

KRAM!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar