tisdag 6 december 2011

och så var vi halvvägs

Godmorgon!

Ja halvvägs med lugg då..
klippte lite igårkväll.. jag är så jäkla fjantig att jag inte tordes ta allt på en gång..
och ja det var nog tur eftersom jag inte tror jag gillar det.. tycker jag ser gammal ut.
Och vem på 32 vill se ÄLDRE ut?
nä precis.. tänkte väl det.


haha ser nu när jag laddar upp bilden att det typ inte är ngn skillnad alls.. jag är så körd jag vet.
Ni kan säkert inte ens se att jag gjort ngt alls?

Jaja skit i luggen nu.. vädret då?
Jo minsann.. minusgrader i natt, shit vintern är på väg nu.. jag halkade runt på uppfarten nyss då jag skulle in till stan och hämta bilen som varit på service.
Och va fan!! hur dyrt är det inte att serva en bil??!!
Jag blev på riktigt HELT chockad.. allvar? ska ni ha en smäll?
Ja jag sa inte så.. men tänkte tanken det kan jag lova.
12.000 kronor!! Jo det är sant.. fattar ni? helt sjukt.

På tal om något annat helt sjukt dyrt..
och min lilla bil-service ter sig som en liten fikapeng i jämförelse..
Det finns ett hus till salu, ett stort hus, ett mycket mycket dyrt hus.


ja detta huset då, och ja visst jag håller med.. det är skit coolt och har ett grymt läge.
Men allvar??!!
Kolla priset!
Vam har råd? Vem är det på riktigt som köper detta?
I Sverige liksom!

55 miljoner! jo precis.. 55 inte 5,5 nope 55 millar.
Host host.

Du kan se hela hus annonsen HÄR

Galet.

Nu ska jag till "jöbbe" ha det gott gott folk!

KRAM!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar