fredag 11 november 2011

klackarna i taket!

Nej inte riktigt så här hemma hos mig.. jag vaknade som sagt klockan tre i natt och kunde inte somna om..
minns inte att jag blivit så här jet-laggad någonsin innan.. men men vaknade då i alla fall.. och gick och la mig igen klockan 8 när barnen hade gått till skolan.
Då hade jag hunnit bada, tvätta en maskin tvätt, sprungit en runda, gått med hundarna på promenad och köpt färskt bröd till frukosten och bytt gardiner i köket!
WTF!??

Nu har jag vaknat igen och vägrar sova mer innan klockan minst är 22 i kväll.
Klackarna i taket blir det alltså inte idag för mig i alla fall.. ni då?
Jag köpte mig ett par fina klackar i LA däremot.. i mocka.. tjusigt värre.


och på tal om klackar.. alla har toook höga klackar i LA, jag fattar inte hur de pallar.. men ja jag fattar att det är fint för tjusigt är det ju det kan ingen tycka annorlunda.
Men sen att typ 70% av alla inte klarar av att gå i dem är INTE tjusigt..
har ni sett de som inte kan gå i klackar?
De liksom går som hästar eller nån som fått ont i rumpan av någon anledning..
de sätter i tårna först.. man brukar ju sätta ner hälen först när man går.. eller?
Tips bara.. klacken först tjejer!
Jag såg i alla fall bara höga klackar eller Uggs ( ja de har dem heeela tiden ööööverallt) och andra vinterkängor.. ingen hade något mellanting som vi har här hemma..ingen mellanhöjd på klacken liksom.
Så jag tog seden dit jag kom helt enkelt..
körde på klackar a' la LA style!


hittade en bild där det står några tjejer i bakgrunden.. och ja ni ser.. skyhöga klackar och mini mini kjolar!
That´s the shit i LA!


Nu ska jag ge barnen mellanmål och sen ska vi köra till stormarknaden och handla på oss allt göttit inför helgen!

Ta hand om er!
KRAM!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar