fredag 11 november 2011

Johnny Depp och en påse lösgodis

Det har varit en minst sagt lugn dag idag..
jag gör inte alltför många knop.. :)
Men ibland är det ju mysigt att bara vara.
Jag satt och kollade runt på lite snygga kläder.. vet att vissa vill att jag ska visa upp "dagens outfits" oftare.. eller ja typ alla dagar.. men jag har så svårt att tro att det på riktigt är intressant att veta hur jag klär mig :)
Men jag kan bjuda på dessa plaggen:

eller vaddå plaggen egentligen.. var ju bara ett par jeans (som är toook snygga enligt mig!) och en kavaj..
men ändå.. ser ni hur gärna man vill gå på fest när man parat ihop det där?
Skorna liksom.. give it to me baby (aha aha) men de är ju en fiin line det där.. man måste klä sig väldigt classy för att komma undan med de skorna.. kan ju lätt bli "pole dancing shoes" av det hela annars ;)
Åhh jo jag vill ha allt det där.... jag skulle ha ett slinkit linne eller en blus av något slag under kavajen.. så snyggt!
Alla bilderna kommer från NELLY där jag kikat runt.. och de har hur mycket som helst man skulle kunna klicka hem.. believe me!

Nu ska jag sätta mig soffan igen.. där resten av familjen kollar Jack Sparrow och äter godis.
Ta hand om er!

KRAM!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar