söndag 2 oktober 2011

shhhh...

Jag vet så mycket som jag inte kan hantera.. jag har så mycket saker som knasar runt i mitt huvud... men som man inte kan eller vill säga.. så jag är tyst.. håller min hemlis för mig själv .


Nu har jag jobbat färdigt för den här helgen..sålde lite idag i alla fall.
Chefen sålde en soffa till mannens snygge frisör (manlig sådan).. snygg soffa med för den delen.
 så nu tar jag lite helg själv.
Vad göra nu?
Jo jag ska sitta här ett tag och "plippa" runt på nätet.. kolla lite fina saker och foton o så som jag brukar roa mig.. Och snart kommer Camilla och hämtar upp mig för att köra på det där sminkpartyt som jag ju lovat följa med på :)
Men jag ska inte köpa ngt.. jag är ju fast i mitt "exuviance / ID Bare minerals träsk" så jag är nog inte den bästa kunden..

Men det är ju roligt att bara hänga med roliga tjejer!! så japp så gör vi.
Nu drar vi!

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar