måndag 3 oktober 2011

Måndag med vänner

Godmorgon!

Ja nu var det dags igen.. jag ska ha "bara vara jag" tid idag igen.
Mycket sånt just nu jag vet.. men det är precis vad jag behöver.
Jag ska träffa fina Mia och vi ska äta frukost, dricka för många koppar kaffe, skratta, prata om livet, männen, barnen, intressena, inredningen, svärföräldrarna, golfinstruktörer, personliga tränare och mycket mycket mer.
Det viktigaste av allt är att jag ska få skratta!



Barnen har precis åkt till skolan.
Dottern tjatade om en fläta den här morgonen.. ibland är hon intresserad av att det ska "vara" på ett visst sätt och andra dagar glömmer hon helt bort att borsta håret alls.
jag fotade henne ovetande genom ett smutsigt köksfönster.
Vackra dotter.

Jag måste som sagt hoppa in i duschen.. och försöka mig på det där med att bli snyggare.. för om det är någon som är snygg så är det Mia som jag ska träffa idag.. vacker som få.
Så ja jag får ta tag i det..
 typ nu.

KRAM!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar