lördag 1 oktober 2011

Lill Lördag?

Ja jag vet.. det är inte "lill-Lördag" för det är Onsdagar som kallas för det va?
Men det blir ju en liten Lördag för mig när man jobbar..
inte roligt ju.. när alla andra är lediga och jag ska stå där...
Hoppas det är många som vill ha nya möbler idag.

Barnen ligger i soffan och tittar på barn program, hundarna lunkar runt och undrar när vi ska gå ut på promenad..
snart.. snart..
Jag måste ju bara ha mitt kaffe först.
Kaffe och lite musik så är jag snart på banan.
Idag lyssnar jag på Lil' Wayne!


Jag bara älskar den helt galet knasiga killen!
(Ja jag vet att han knarkar,röker för mycket och allt det där,..men jag älskar honom ändå. sådetså.)
Den här låten är UNDERBAr, man blir lite ledsen av videon kanske men visst kan han den killen?

Jag borde springa med.. men jag tar nog det i eftermiddag.
Lyssnar på denna med och tar en kaffe;

Hoppas ni har en underbar helg!!
Hoppas ni äter gott, hälsar på era föräldrar, kramar mormor, hälsar på grannen, ringer en vän, vinner fotbollsmatchen, hinner till tåget,och äter massor med gott Lördags godis!!

KRAM!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar