lördag 1 oktober 2011

Let's bake some sex!

Ja det gör vi,, bakar lite sex?

För det är vad de kallar denna kakan..
sex in a pan:


Och ja den ser tokigt god ut.. kanske man skulle ta och slå slag i saken och baka lite?
Eller kanske man bara borde ha sex i stället..?
Kanske är bättre.. inte så många kalorier.

Jobbet var trööögt..typ bara jag och tre till i butiken.. trist.
men NU! nu är vädret helt MAGISKT bra och jag är helt galet glad!!
Så jag bjuder på lite fina "skejtar" bilder (sonen inspirerade mig att leta efter kläder som jag ska köpa till honom när vi åker till LA)
Jag var käääär i alla skate:are när jag var tonåring.. Åhh vad snygga de var.. så kär jag blev när de var så där avslappnat coola, kunde sina trix och hade så där lagom slappa kläder.. men visste ändå exakt vad de gjorde.. så kär jag var.. eller nej jag ÄR fortfarande.. 
säger som sonen säger:
SKATE OR DIE!!












Och ja kolla alla fina vans!!







Dem sista!!! jag vill ha dem själv.. galet fina tycker jag!

Jaja.. nu ska jag baka en kaka.. eller kanske.. ja knulla?
Haha oj inte ok språk så tidigt på dagen..

Ta hand om er!

KRAM!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar