fredag 30 september 2011

FREAKY FRIDAY!!

hej hopp!!

Vad gör ni i Sverige en dag som denna?
Det är i princip sommar utanför mitt fönster..23 grader i skuggan!! Galet ! det är en BRA dag idag!
Jag blir bara bättre och bättre.. :)
haha ja galet vad bra det kan vara att "ta tag " i vissa saker.. för sakta men säkert känner jag att jag faktiskt tar vägen mot det glada och bättre jag!
Min syster Sandra har hjälpt mig massor i den här "krisen" jag har.. helt utan att fatta vad det är för fel på hennes syster EGENTLIGEN så har hon stöttat, pratat, skickat fina sms och bara hjälpt mig.. inte dömt mig alls.
TaCk!

Det finns andra med såklart.. finns massor av fina människor runtom mig.. överallt.. så fina och jag är tacksam.

det finns NYA fina människor med.. tack för att DU finns och för att du faktiskt har mer känslor innanför all den där ytan än du först visade.. du är en fin person och jag är glad att du finns.
Mer än glad, pirrig faktiskt.
Jag ni ser.. Fredagen blev ju en jätte bra dag!
Jag är som NYKÄR!!



Solen skiner, hundarna ligger på mattan och tittar på snickare som byter huspanelen ( en helt annan story som jag måste ta med er en dag..), barnen är och köper "Fredags-mys gott" alldeles själva (det är nära- ingen fara alls men de känner sig så stora och stolta! :)
Grannbarnen leker på gatan, Lars Winnerbäck spelar i min dator och vet ni.. jag har gjort något alldeles  osvenskt.. jag har hällt upp ett glas vitt ( ja jag vet mamma klockan är inte riktigt kväll ännu;) och nu ska jag läsa ny skvaller tidning och bara mysa och mysa av denna UNDERBARA dag!

Skål och pussa någon du tycker om idag.. någon som du tycker om på riktigt!!

KRAM!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar