fredag 30 september 2011

tidig morgon och starkt kaffe

Godmorgon.




Ja jag vaknade superduper tidigt idag kunde inte sova.. jag har så mycket att fundera på så ingen av er hade kunnat ta in allt som finns här inne just nu så jag väljer att inte skriva om allt.
För min egen skull.. och för DIN.



Men fatta hur mycket fina mail och sms jag får?
Galet trevligt ju!! jag kan inte riktigt förstå att jag har så mycket fina människor runt om mig ändå.. och tänk vad bra internet världen är.. vill man ha något sagt så säger man det och får tusen reaktioner på en gång.. är man orolig så säger man det och får tusen kramar och kloka ord på en gång..
Hur gjorde min mamma när datorn inte fanns?
Haha.. jag har ju alltid haft mobiltelefon och dator.. tror inte jag skulle kunna leva utan dem alls faktiskt..
Eller jo klart jag KAN.. det fattar vi ju alla..KAN kan jag ju.. men jag är en av dem som gillar att vi har dem!
Jag gillar att kunna nå alla om jag vill.. få informationen om jag vill.. och sen kan man ju alltid stänga av den om man inte vill.. :)
Ibland verkar det som det inte riktigt funkar ändå iofs.. sms som inte vill komma fram när de är som viktigast och mail som försvinner ut i de blå.. vart tar de vägen tror ni?


Nej nu ska jag snöra på min springskor och bege mig ut..
FREDAG idag, ät inte ihjäl er på Tacos.. och drick inte för många kaffe Latte.. eller jo för fan.. gör det!!

KRAM!

1 kommentar:

  1. verkligen sant, jag kan inte heller leva utan min Iphone.. och jag messar alla hela tiden.. men det där med att de ibland inte kommer fram.. kan göra mig TOKIG, händer mig mer än ofta och ja den jäveln som sitter med alla våra bort-tappade sms vill jag gärna träffa!
    Ha en trevlig helg!
    KRAM!

    SvaraRadera