måndag 17 oktober 2011

give and take, take and give

hej!

Ja jag vet.. ett på tok försenat inlägg idag... jag har inte dött och inte heller fått strömavbrott eller tappat bort mobilen (som man ju faktiskt kan blogga ifrån om man har huvudet med sig )
nej jag har bara haft en helt fullbokad dag fram tills nu.. och snart hopar det sig igen.. så det är bara för att säga hej och kram och allt sånt som jag tittar in här.
Jag har under denna dagen hunnit med:

1. springa en runda 
2. promenerat med hundar i solen
3. tvättat 2 maskiner tvätt
4. möblerat om i barnens allrum (WTF??!)
5. hängt upp typ 15 foton till en liten "installation" ovanför deras soffa
6. mött min vän Sara på stan för en frukost ( ja allt annat gjordes innan 10)
7. shoppat lite kläder till alla tre barnen och letat efter en pälsväst till mig som aldrig hittades.
8. bokat in mig på 2 pass på gymet ikväll- pump o spinnig.
9. träffat mannen på stan för en sen lunch
10. handlat mat 
11. gått ut med hundar igen
12. dansat lite till Maggio i köket
13. stoppat i en maskin tvätt igen
14. bytt sängkläder i vår säng
15. NU bloggar jag och ska hämta barn, åka in och prova skor med dottern, laga mat, klippa gräs och sen är det ju som sagt de där 2 passen på gymet som väntar.
Shit ibland är man mer effektiv än andra dagar helt enkelt.. :)
detta idag.. i morgon vad?
Jag skulle vilja åka på en utflykt med någon mysig ..
vad gör ni??



KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar