söndag 16 oktober 2011

jag har tagit ett beslut


Godmorgon!
Jag ska ut och springa snart.. måste ju bara blogga först, visst ?
Jag var hemma hos Sara igår kväll.. med Sara och 4 andra tjejer och drack vin och åt ost och kex, som en riktig vuxen brutta ;)
Jag åkte hem relativt tidigt ändå så därför är man inte så sliten idag som jag annars har en tendens att bli.
Fast det där vindrickandet ja.. jag har bestämt att jag bara ska dricka vin när jag mår bra så det får nog vänta det där vinet ett tag nu..
fan inte bra för mig.. huvudet som redan är fullt av galna frågor och tankar blir liksom bara värre och värre om man tar ett glas vin eller 3.
Så nej inget mer vin för mig.. inte alls faktiskt.
Och inget mer grubblande heller för den delen.. inget mer ifrågasättande och inget mer sakna något jag aldrig haft.
Nej så enkelt är det . Inget mer bara.
Stopp här, sluta fundera sönder ditt lilla huvud Carola, sluta sakna något du inte haft och sluta fundera över vad fan du ska göra med ditt liv för det händer nog ändå.
Eller hur?

Så nu drar jag ut och springer..fort som fan ska jag springa för det brukar funka att springa från tankarna ibland.
Hoppas ni får en tokigt trevlig Söndag, själv ska jag jobba! 

KRAM!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar