torsdag 6 oktober 2011

Gå ut och var glad din jävel!

Gå ut och var vacker och stolt hela livet.

Så sjunger min Ulf Lundell i en av hans låtar.

"gå ut och var glad"
En sak som gjorde min SÅÅ glad i går.. precis som att hon undermedvetet visste att det var just igår jag behövde det..
så kom ett brev på posten.. till mig.
Med ett smycke i..
se bara:
"älskade syster"
min syster hade skickat det.. så snällt så mitt hjärta gick sönder.. på ett bra sätt.
Tack SANDRA!



Så det försöker vi oss på idag..
jag känner mig nämligen typ helt tvärtom just idag.. motsatsen till glad..
men men jag är ganska bra på att spela teater så jag ska ut och vara glad idag i alla fall.
Och när jag ser på armbandet där berlocken hänger.. ja då blir det bättre..
Älskad syster är jag.

KRAM!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar