onsdag 5 oktober 2011

första gången?

otippat blogg inlägg så här på kvällen.

Er första gång?

Ja jag pratar om sexet alltså.. första gången ni hade sex.. eller sex.. vad kan man kalla det?
pill? puttande? stökande? tafsande? juckande?
Letande? geggande? (blä det lät inget vidare)

för på allvar.. vad var det vi gjorde?
vad kan man göra en första gång?
Jag var ung.. för ung om man frågar mig idag.. men då??!! 
Nej för fan jag var ju stekhet.. helt mogen och precis så kunnig som man måste vara.
WTF!!??
Absolut inte.

Jag hade varit på utomhus fest i Munktorp..en midsommardag.. jag hade druckit för första gången med..
(jag vet så klyschigt och typiskt så man spyr)
Han var så snygg.. eller var han det?
han ville ha mig i alla fall.
Eller ville han det?
Vi cyklade hem den natten... Jag Tomas, K-sson och Johan.. vi skulle sova ute i Tomas hus..
han hade ett litet gästhus i sin mammas trädgård..
Åhh va jag låtsades säker på mig själv.
Åh vad jag låtsades bra.

Jag och Tomas gjorde det.
I flera timmar höll vi på..
i alla fall va jag minns.. jag fattade inte vad alla äldre pratade om när de sa att det tar 4 sekunder och sen sover de..??!
Nej han kom ju.. men det tog inte slut..
han gjorde det igen..och igen.. jag snurrade, tvistade, vände på mig.. satt upp, låg ner. ja jag gjorde nog allt.
I timmar.. i alla fall vad jag minns det.
Om jag kom?
Skojar ni?
Kom ni?
Nej tänkte väl det.

Jag cyklade hem vid 6-7 på morgonen .. hem till mamma..
mamma var vaken.
Jag sa hej och gick in och la mig.
Sov till ett dagen efter.
Vaknade som en ny.. en annan.. en som faktiskt mådde bättre dagen innan dagen efter.
Fan.

Jag låtsades i månader att jag inte såg honom.. säkert ett halvår..
jag hälsade på de jag kände .. alla utom honom.
Han kunde stå bredvid K-sson.. men jag pratade inte med honom.. såg honom inte.
 låtsades jag.
Nej minsann här visades inga känslor.
Nope. Kall som is.
Cool.



Och under hela tiden mår jag såå dåligt.
Va fan .. man måste vara ärlig med sina känslor.. man måste tordas fråga frågor även om svaren är vidriga.
Man måste säga hej fast man inte vet om de tänker heja tillbaka.
Men sex första gången kan göra det med oss,
Vi tappar bort oss.. blir rädda för livet.
Men välkommen till livet vettja!

Några år senare träffades vi igen.
DÅ pratade vi.. och självklart visade det sig att han kände samma sak.. fast ja på ett "killigt" vis då alltså.. inte fullt så känslosamt som för oss tjejer.
Men i alla fall.
Vi började knulla igen.

Haha låter det fult att säga så?
Ber om ursäkt i så fall.. men det gjorde vi.. länge gjorde vi det.
Säkert några år.. vi strulade och spelade varandra i flera år.. och allt bara för att vi inte från början kunde vara ärliga.
Fan att ärlighet ska vara så svårt!
Fan vad jag ska vara ärlig i livet.
det bestämde jag mig för NU!

Du med !
Ärlighet varar längst har jag minsann hört pensionärer säga.

Hoppas ni har en magisk Onsdag!
KRAM!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar