tisdag 6 september 2011

Hur ofta tänker du på SEX?

Godmorgon!

Ja ni vet den där filmen "vuxna människor" heter den så..?
Den med Felix Herngren i huvudrollen..`?
Har ni sett den?

Ja altså den är jätte gammal och inte alls bra.. men ändå.
I en scen så talar han i alla fall om hur ofta vi människor tänker på sex på en dag.. jag minns när han sa det att jag tänkte för mig själv.. allvar?? för jag trodde inte att jag tänkte på sex så ofta ändå..
kanske var jag en annan då.. för nu..

Nej inte att jag går omkring och tänker på sex som en kåt tonårspojke, men jag tänker visst på det mycket mycket mer än jag anade.
För jag kan komma på mig själv sitta på tex tåget säger vi ( ja jag vet jag åker typ tåg max 3 ggr per år men ändå-skit samma)
Det sitter en kille mittemot mig som talar i telefonen.. han har jätte fina händer märker jag då..
undra vem han smeker med dem händerna.. (va fan var det MIN hjärna som tänkte det??!?)
Kollar upp på hela han.. hans hals.. oj hjälp där har han en finne.. det är alltså en tjej som älskar den där halsen den finnen?.. som brukar bita och slicka på den..
Haha jo detta är sant.. låter som jag är en sexgalning.. det är jag inte alls.. (?)
Igår med.. då sitter jag på en parkbänk och pratar själv i telefonen..
då kommer en tjej och sätter sig bredvid.. "oj fina skor" tänkte min hjärna först..
långa ben..  snygga ben och skitsnygga kläder..
ja då börjar min hjärna igen..
Undra vem hon är tillsammans med.. kolla hennes smala midja.. oj hjälp hon kanske är för smal.. när någon tar tag runt den för hårt kanske hon får ont..
WTF!??


Jag var tvungen att resa mig upp, lägga på telefonen och på allvar undrade jag vad fan som hade hänt med mig.
Är det en sjukdom jag fått?
Då minns jag en annan scen från filmen där han står i en rulltrappa (Felix Herngren alltså inte killen med finnen på halsen) och han måste under rulltrappans gång bestämma vilken av alla dem han möter han skall ha sex med..
Skitjobbigt ju.. så jag bestämde mig för att aldrig åka rulltrappa.
Eller ok.. kanske måste åka rulltrappa.. men jag ska alltid titta ner.. titta ner på mina fina skor eller något.. :)

Jag är sjuk.
Men jag vet det ju! :)
NU ska jag ut och springa 8 km!
Hoppas ni får en bra dag och tänk inte för mycket på sex nu! ;)

KRAM!


3 kommentarer:

  1. Haha... Du är inte sjuk! Jag tänker likadant...fast det klart - vi kanske är sjuka båda två? ;)

    SvaraRadera
  2. Hihi, jag kan också börja tänka lite som du :D Ska räkna mina sextänk idag!

    SvaraRadera
  3. hah ja gör det.. räkna era sextänk för mig! i wanna know! :)
    KRAM!

    SvaraRadera