tisdag 6 september 2011

Tjejsnack

Hej!

Ja i morgon ska jag det..
träffa min bästa vän Anna.
Man vill ju ses mycket mer än man faktiskt gör och det värsta av allt är väl att man vet att man egentligen KAN ses oftare om man bara tog sig tid.. och på riktigt fattade vad det gör gott i själen när man väl umgås.

Anna och jag har känt varandra .. länge.. vi träffades i Florida för hmm.. 12-13 år sedan.
Det sa klick då och det säger klick varje gång vi ses.
Så i morgon är hela min dag bokad för Anna i Malmö, med barnlek (hennes son på 2 år) lunch och shopping..
och sist men absolut MEST.. tjejsnack.
Och ja ni vet ju precis vad jag menar.
Ska bli så skönt att få prata ut!

Längtar så mycket att jag nästan vill gå och lägga mig nu så jag kan få köra snabbare!
:)

Hoppas ni har haft en fin fin Tisdag!
Jag fick fin fint besök på jobbet idag.. Daniel kom så det kunde inte bli bättre!
Tack för att ni finns ni som gör mina dagar till bra dagar!

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar