måndag 5 september 2011

Ett varmt bad

Hej på er!

Tandläkaren.. det gick inte som planerat.. :(
När jag kom dit och låg fastkilad med vidrig klämma runt tanden (som de var tvugna att "fräsa bort" tandkött för att få på plats) och en stor duk i något konstigt galon material uppspänt över halva ansiktet så ser tandläkaren efter att ha rensat i två "kanaler" att det fortfarande härjar en infektion där nere och måste rensa om och trycka ner något "desinfekterande" medel i tanden för att sedan stänga allt ytterligare en gång och be mig komma igen om 3 månader!!
WTF!??

Ja ja jag kommer nog inte vara denna tandens bästa vän någonsin.. blä vad jag hatar den!
Jag har inte så ont.. men har nu planerat att ligga i ett badkar i typ en timme.. spelandes "wordfued" på min Iphone.

Det kan väl klassas som en skön Måndag kväll?
Vad gör ni?

Ta hand om er!
KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar