lördag 10 september 2011

Höst Lördag

Hej på er!

Ja det känns som en riktig höst Lördag idag.. solen strålar från klarblå himmel och det är lite så där lagom kallt så du kan ha halsduk för att det är mysigt men den behövs inte egentligen liksom :)
Sitter hos mina föräldrar, pappa och jag har druckit kaffe och nu när jag bloggar så dammsuger han.
Jag har verkligen ärvt mitt dammsugar sydrome från honom.. han liksom jag dammsuger varje dag.
Galet jag vet, men fint! :)

Igår hade jag en riktigt trevlig kväll med min syster Sandra och hennes vänner.

Vi spelade spel och vann, vi sjöng högt och vi dansade som 24 åringar! :) 
Och vi skrattade!  skrattade! och det behövdes verkligen!!

Jag fick prata ut om livet med syster med.. och prata ut .. det är alltid bra.
Nu ska jag snurra runt min fluffiga halsduk runt halsen och bege mig ut i detta vackra väder!
Denna dagen skall tillbringas med mina fina fina vänner Johanna och Sofia!

Ta hand om er!
KRAM!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar