söndag 11 september 2011

fotbolls söndag!!

Hej!!

sent inlägg idag jag vet.. men jag har haft en UNDERBAR Söndag!
Jag började dagen med morgon kaffe hos Sofia och vi fortsatte sedan med lite shopping i västerås och en flottig lunch på Pizza Hut!!
Jag tror inte jag ätit på Pizza Hut sen jag var typ 18!!! Galet gott och galet flottigt:)
Nu har jag precis kommit tillbaka efter en rafflande fotbolls match i Kolsva, det var "mitt" Munktorp som mötte Kolsva i div.4 , nej jag vet jag har ingen som helst aning om denna sporten.. det enda jag har med fotboll att göra är att några killar man dejtat förr i tiden spelade denna sport.
Snygga killar såklart.. fina ben hade de alltid.. tills de blir 23 och hjulbenta :)
Men i alla fall.. MITT lag vann!!
Det var took spännande och jag och Markus satt med pulsen synlig i halsen och vi kunde inte låta bli att skrika emellanåt!
Så kul.. jag är helt tagen..och så glad att han tog med mig på fotboll just idag, det var precis vad jag behövde!

Nu ska vi prata allvar och vara lite så där lagom djupa.. 
Ta hand om er så "ses" vi i morgon igen!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar