fredag 9 september 2011

Bilmusik

Godmorgon alla fina!

Jag sitter och kollar Spotify, vill ha massor av bra musik i bilen.
Tips?
Man vill ju ha lite typ..

Hoffmaestro & Chraa - Highway man

Bara för att det låter som man kör på en fin liksom "highway" där naturen är vacker och mitt hår liksom blåser vackert.
Fast hallå jag har ju tak på min bil så håret kommer nog inte blåsa alltför mycket va! :)?

Sen vill jag alltid ha med min kille Timbak!! :)
Så en sån här får följa med..

Och kanske en sån här..

Ja han är fin han ;)
Men jag måste ju ha sån lite fin drömmande musik med..
där jag kan sitta och låtsas att de skrivit musiken till mig bara mig.. just mig.. ;)

Nej skit i detta nu.. ni ska ju inte behöva lyssna på allt jag ska lyssna på.. men det är i alla fall det jag gör just nu.. fixar playlists på Spotify.. sen drar jag.
Det är vackert väder idag så jag kan sitta i bilen och känna mig extra romantisk och vacker..
Eller inte det visar sig! :)
ikväll blir det middag med systrar!


Ta hand om er!
KRAM!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar