torsdag 25 augusti 2011

dimma

Jag ser inte långt utanför fönstret.. dimman ligger tjock som om jag bodde vid havet..
Jag bor inte vid havet, jag bor mitt i ett villa område fullt av combi bilar, cyklar och pedantskötta gräsmattor.

Jag sitter i träningskläder och lyssnar på Melissa Horns nya singel.. Under löven.. hon är duktig den tjejen.

Jag måste dricka lite kaffe innan jag springer så jag vaknar till .. sen ska jag ta en lång runda idag.
Barnen är redan uppe och i full gång.. idag är det skolfoto dag.. shit det minns man.. minns ni?
Nu är mina barn så små så de bryr sig som tur är inte sååå mycket ännu.. men jag minns hur viktigt det var att se "ok" ut i den där sabla skolkatalogen.. och ok blev det aldrig.
blev allid kasst.
:)

Nu är det 35% batteri i min Iphone.. tror ni det räcker för att spela musik till mig i en mil?
Tveksamt.. men jag måste verkligen dra nu,
Ha en underbar Torsdag!
Jag jobbar hela dagen!

KRAM!


2 kommentarer:

  1. Fullkomligt älskar din blogg!!
    Önskar dig med en ljuvlig dag!

    / sessan

    SvaraRadera