fredag 26 augusti 2011

Fynky Friday!

Godmorgon.

Jag är ingen vidare bloggare idag tyvärr..
jag känner mig mest konstig.. försökte komma på något jag skulle blogga om nu när jag gjorde iordning mig..
men nej helt tomt.
Jag lyssnar på Emerson Hart..jag dör i hans låtar. Magiskt.


Maybe I'm the joker
Maybe I'm the fool in your eyes
Maybe I'm the weak one
Maybe I'm a liar in disguise
Maybe I'm angry
'Cause I'm the one who's always wrong
Maybe I'm not the one who's so strong

Did you think about it
Did you pour it in and pour it out
Could you live without me
Did you ever really have a doubt
But do you understand it baby
When you say it's over, its done
Maybe I'm not the one 



Helt galet bra.

Men ja.. Fredag idag.. vad hittar ni på?
Jag ska jobba...det är så tomt på jobbet nu när sommaren tog slut..
chefen är tillbaka..Jag jobbar inte med Lena.. 
och Daniel är borta..

Men snart är man tillbaka i det vanliga mönstret igen och har väl glömt hur bra det var :)

Fredag ja.. Tacos någon? 
Jag vill inte ha tacos.
 Har idag testat ett par gamla "Jessica Simpson" jeans här hemma som innan varit för tighta.. they fit!!
Såå galet nice!
Så om det fortsätter så här kanske man blir färdig någon gång! :)

Jag skulle behöva bli färdig till sex med..
oj hjälp vad sa jag?
Jo men allvarligt.. jag vet jag har pratat om detta innan.. men jag har tappat det.. sexlusten försvann någonstans i mitt tanke koma.. och vi vet ju alla att man behöver det..jag om någon behöver det så där fjantigt mycket.. för jag är ju mer sexkrävande än någon annan jag känner.. men jag vill inte.
Tappat den.. kanske kommer den tillbaka..
klart den gör..(!!?)

Nu ska jag ta en promenad med hundarna och Emerson Hart i lurarna..

She's a wild one
But she has her reasons
She can take you in
Or just leave you freezing
She'll drag you deeper than you ever thought you could go
You're helpless without her but somewhere inside you, you know

When she loves you
Cause you'll do anything that she wants you to do
And when she comes to you
You can't deny when she looks in your eyes
She's the one thing you don't understand
But you can't live without
When she loves you
When she loves you

Have you ever laid in the arms of your lover??!


Ha en underbar Fredag, ät tacos, spring en mil, krama grannen, ring din mamma, skratta högt och .. (akta alla småbarn nu) knulla!

KRAM!

2 kommentarer:

  1. Vilken bra liten fredagslista! :-) Ska försöka bocka av samtliga, ja förutom en kanske.... krama grannen. Fast va tusan, varför inte. Den stackarn kan behöva en kram. Kanske tom ska bjuda in han på lite tacos.
    Trevlig helg

    SvaraRadera
  2. haha ja gör det bjud in han på Tacos.. det är nog precis vad han behöver! :)
    KRAM!

    SvaraRadera