lördag 30 juli 2011

sol någon annanstans..

Precis kommit hem från jobbet, yngste sonen Jack fick minsann vara med där idag, han lekte med skinn gosedjur, hoppade i barnsängen, diskade och käkade spaghetti med köttfärssås.. han hade det bara bra med andra ord :)

Vädret sviker fortfarande men jag ser att den vackra solen skiner på måånga andra i detta landet.. bara mig i Skåne den just nu inte vill visa sig för.. :( Men i morgon är vi lovade sol och 25 grader .. och då är ju ja LEDIG!
Tjoho!

Nu ska jag slappa i en beige/vit howard och läsa skvaller innan jag ska försöka ta mig i kragen och komma på vad vi ska ha till middag i det svarta huset ikväll..
under tiden bjuder jag på detta fina hem:

fixa en lätt lunch kanske...?

Eller bara sippa på en latte och kolla bloggen här kanske..?

se ut över mitt allrum och min lilla frukost hörna..

eller kika in i hallen och kanske i skafferiet..?

nej kanske ska ta en "nap" i stället..?

Eller ett bad..?


Jaha det var inte mitt hus.. det var MEG RYAN's.. lyllos henne då.. :)
Bilder: Elle Decor.

Ta hand om er!
KRAM!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar