söndag 31 juli 2011

sol hos mig..

Den kom tillbaka..
solen.. så välkommen den var!

Startade dagen med hundpromenad, jag och två av mina egna barn och tre av grannarnas :)
Efter det tog jag mina två av dem barnen och körde och storhandlade.. jag och mannen har ju inte direkt behövt handla som den storfamilj vi faktiskt är då när barnen var på semester.
Nu är kyl och frys fullt igen.
Proppfullt.


Efter det har vi bara hängt i trädgården.. hela gatans barn har varit här och badat i poolen.. jag har suttit i en av solsängarna och pratat inredning, män, kaffebryggare,barnuppfostran och mycket mycket annat med min fina vän Charlotte.
Slutade dagen med en springrunda tillsammans med Charlotte med, en riktigt bra ledig Söndag med andra ord..
nu?
Nu regnar det..!! (?)


KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar