fredag 29 juli 2011

Kärleken har kommit hem

Jag är vaken.. ensam som vanligt,
eller nej den yngsta vovven är uppe med mig:)
Alla andra sover sött.. och nu menar jag alla andra och inte bara mannen.
Nu är mina tre underbara, tokiga, galna, fina, söta, busiga, gosiga, skatter hemma igen...och hjärtat kan andas ut.


Så nu är huset tillbaka där det ska vara.. fullt med barnskor i hallen, små tandkrämsfläckar i handfaten, smulor på bordet och strumpor i soffan.. precis som det ska vara alltså!
Jag är glad.
Nu dags för frukost och sen är det jobb för mig och mannen.. barnen hänger med mormor och morfar idag..(igen) även om mina föräldrar kanske behövt en paus snart (:) så hoppas jag de vet hur uppskattat detta är av både mig och barnen!

Ha en mysig Fredag!
KRAM!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar