torsdag 28 juli 2011

regniga dagar..

här är det verkligen en av dem där regniga dagarna..
bild: google

ni vet dem som får oss att känna för soffan.. soffan i bara pyjamas och med sitt eget täcke..
som får oss att känna för en suuuper bra kärleks film, (eller flera avsnitt av Dexter-om inte barnen är hemma) popcorn och kanske lite godis..
En regnig dag som får oss att vilja sitta tätt tillsammans med barnen och skratta åt någon rolig film..
Som får oss att vilja trängas i min säng och spela yatzy eller "finns i sjön"..
En sådan dag är idag.
Men jag har ingen pyjamas på.. jag är redan fixad fönad och redo för att bege mig ut i detta regn.. köra till Lindah och få mina naglar fina igen.. för att sedan köra hem till vovvarna och sedan till jobbet..
och sen.. sen... om jag har tur.. så kanske mina barn kommer hit ikväll!!
Åhh vad jag hoppas det.. annars är det senast i morgon..
då ska jag lukta i barnhals gropar minsann!

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar