torsdag 25 februari 2016

barnen som växer

Det är slutet av Februari.
Det betyder att det nu är 13 och 11 år sedan jag födde mina söner.
13.
11.
jag har lika svårt att förstå det varje år.



De som får mitt hjärta att slå dubbla slag.
De som håller min hand i soffan när vi kollar på film och de som varje dag talar om för mig att jag är älskad.
Dem två.
Februari är deras månad och vi firar så gott vi kan.



Så gott det går, eftersom den ena bara vill vara med sina kompisar precis hela tiden och den andra är kvar hos kusinerna.
Vi firar i helgen säger jag.
Ja det gör vi.
Middag och presenter igen.
Blir en fin helg det här.


1 kommentar:

  1. Ja du... Det är galet.. min dotter fyllde med 11 nu i januari... Men jag har ju bara ett barn så hon är ju alltid minst ;-)
    Ha en fin kväll!
    Kram Anna

    SvaraRadera