onsdag 5 augusti 2015

Italien

Jag tog semester.
Bara sådär.
V packade och drog till solen.


Och när man är en hel familj på semester så tappas liksom tiden för bloggen bort.
Precis som det ska vara.
Vi går på kullerstensgator, äter glass och beställer pizza -
andas in djupa andetag.
Semester.
Italien.
Hela familjen.



och efter Gardasjön och en heldag på badland och karusell-land begav vi oss till Massimago.
Och nej det behövs inga ord.
Jag säger bara - Magiskt och jag lovar att jag kommer igen.





Och den som fick mig att köra precis just dit just nu var den här vackra saken.
Ulrika, en av de vackraste vännerna - inifrån och ut.
De var nämligen redan där - Ullis med familj och vi tyckte det var en underbar idé att ses bland vinrankor och olivträd.
underbar idé.




.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar