tisdag 27 januari 2015

Organic handtvål & handcremé

Jag jobbar inte idag.
Inte mer än det här.
Sitter med rufsigt hår och mjukisbyxor i en soffa med strunt på tv:n framför mig.

Jag vaknade med nån hemsk bakterie i magen som liksom valde att förstöra hela min dag.



Så jag gör bara lite sådär lagom med jobb.
Som att sorterar foton av de nya produkterna som egentligen skulle ha varit i webshopen from idag men som får vänta till i morgon istället.

Underbara organiska handtvålar och handcremér.
Doftar magiskt med.




Så det är det som händer idag.
Nu återgår jag till uppdragna knän under duntäcket i soffan igen.
I morgon är jag nog på banan igen.

I morgon.


1 kommentar:

  1. Så fina tvålar, de ska jag kolla in. Snygg du är i förra inlägget och tack för receptet på lite nyttigare semlor. Kram Suss

    SvaraRadera