lördag 23 augusti 2014

När huset säger hej

Vi är hemma.
I vårt hus.
Och det är ju alltid något särskilt skönt med sitt eget hem.
Sin egen kudde och sin egen dusch.
Men säger jag, men det vore ok att ha ett hem där solen skiner oftare än bara ibland.
Det vore ok.


Hela den sista dagen tillbringade vi i diverse affärer och butiker.
Sneakers, parfym och smink var visst det vi gick loss på mest hon och jag.



En kompis till mig som jobbar som fotomodell tispade om denna.
Bare Minerals nya flytande foundation.
Och ja är man modell borde man ha koll tänker jag så jag köpte.
Testa den får bli en annan dag.


Nu äter vi mackor till middag.
Sen slappar vi i soffan.
Huset säger hej.
Välkommen hem.



1 kommentar:

  1. Välkomna hem efter en helt underbar resa! Alla vackra bilder som vi fått ta del av, tack :)
    Kram Anna

    SvaraRadera