fredag 18 juli 2014

Bröllop

Jag är mitt i.
Mitt i en sån period där allt och ingenting händer.
Samtidigt.

Jag försöker stanna och andas, lukta på blommorna och se mig omkring.
Jag försöker men det går i en sån väldig fart att det oftast bara slutar med mig i en soffa stirrandes på ingenting när klockan slagit 22.




Men jag hinner med att se ändå.
Det vackra i det hela.
Jag hinner med att se sommaren som står givakt utanför och jag klappar på barnens bara ben i soffan på kvällen när de ligger tätt intill och kollar på film.
Jag hinner med att se.

Och i huvudet planeras det för fullt.
Jag funderar på solens ljus och hur det beter sig mellan 12-18 i morgon.
Funderar på om jag behöver någon rekvisita med mig eller om allt bara ändå kommer att klaffa.
Till på Lördag.

Lördag när jag ska fota en av de vackraste kvinnorna jag vet.
Bröllop i Skåne.

Som jag längtar.


(Bild pinterest)



1 kommentar:

  1. Hej du vackra!
    Oj vad länge sedan jag kikade in =/
    Vilka bilder! Hissnande vackra verkligen och gud vad kul med bröllopsfotografering, hoppas vi får se några bilder =)

    Kram och ha en riktigt härlig dag!
    Catta

    SvaraRadera