lördag 29 mars 2014

Lördag på lokal

Hämtpizza igår.
Men idag tar vi en restaurang på stan.
Mannen skall ju firas lite till.
Med svärföräldrar och barn tar vi och äter något gott tillsammans.
Äter gott och skrattar, låter som en fin Lördag tycker jag.



Men först ska det jobbas.
Säljas sängar och annat piff till hemmet.
Och dagen till ära gör jag det i kjol.
Lång kjol och kort jacka.
Bra combo enligt mig.

(kjolen från forever21)

Så jag lämnar ett hus fullt med hundar, barn, disk och tvätt och beger mig till jobbet.
I solsken och lång kjol.
Lördag liksom.
Lördag.


4 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Så fin är du och kjolen galet snygg! Vill också ha:) puss o kram!

    SvaraRadera
  3. Låter som en mysig lördag! Vilken fin kjol!
    Kram Linda

    SvaraRadera
  4. Riktigt snygg kjol. Med sprid i sidan? Väldigt genomskinlig? Vad har du för st?
    Kram

    SvaraRadera