söndag 2 februari 2014

Leva & bo

Jag får väl ändå visa lite själv med.
Att mitt hem var med i tidningen igår.
Anna och Carina var ju här för nån månad sen.
Vi pratade om livet, bloggar, pinterest, föräldrar, barn och mycket,mycket mer.

Pratade om livet.

Om och om igen.
Och under tiden så fotade dem med.
Vissa av dem fotona ses nu i tidningen Leva&Bo.





Inget ni inte redan sett kanske.
Men ändå.
När jag kör till jobbet kan ni ju springa iväg och köpa den.
Tidningen menar jag.
;)

Ha en fin fin Söndag mina vänner.


13 kommentarer:

  1. Så fiiiint! Bilder som kan ses om och om och om igen! Och du var ju hur snygg som helst!
    KRAM finast!
    Judita

    SvaraRadera
  2. Åh såå fint ni har det! Måste skicka bud med mannen som snart ska handla att tidningen måste med hem!! Kramis Suss

    SvaraRadera
  3. Mycket fint! Var kommer din fina matta som ligger i vardagsrummet ifrån? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. hej! mattan finns i mon butik! Kolla i på www.lakewoodliving.se :)
      Kram och tack

      Radera
  4. Å vilket fint reportage!!! Får jag ränna till affären o köpa i morgon o hoppas den finns kvar:)
    För här på landet har vi inga affärer liksom;-)
    Ha en fin söndag!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Ert hem kan man inte se för mycket av, så himla fint! Måste få tag på tidningen så jag kan läsa reportaget ;) vitrinskåpet är så vansinnigt snyggt! Vill ha! Kram Hanna

    SvaraRadera
  6. Alltså jag smäller av!! Ni har det så fantastiskt fint. Ett drömhem! I wish ;)
    Jättekul att vara med i Leva & Bo - jag är så impad!

    Och du. Som inte bara har ett vackert hem, du gör mig knäsvag när du skriver så där fint hos mig. Då tänker jag, att det finns en själ där i bloggen som du snappat upp. Hur underbart är inte det. Blir lycklig bara jag tänker på det.

    KRAM!

    SvaraRadera
  7. Supersnyggt! Där skulle man gärna flytta in :-).
    Soffbordet alltså vad fint! Var har du hittat det? Tycker det är så svårt att hitta snygga soffbord!
    Kram Malin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Malin. Det är från min butik (står fel i tidningen) men det är slutsålt och kommer inte in igen tyvärr :( tack snälla för de fina orden.
      KRAM

      Radera
  8. Såå himla fint vännen! Jag har köpt tidningen! :-) ska bläddra i den nu! Duktig du är!
    Kram Ullis

    SvaraRadera
  9. my god !!! hittade din blogg av nån anledning tidigare idag ...förmodligen när jag surfade runt bland massa inredningsbloggar ...fastnade för din inredningsstil ....och började läsa lite .....har nu läst din blogg i fyra timmar !!!!! Du hade kunnat vara jag !!! dina tankar , känslor , funderingar .....vissa saker hade jag kunnat skriva av direkt .....för det liksom fastnade i mitt hjärta och var exakt orden som ja satt ord på mina egna tankar och känslor !!!
    så tack underbara mäniska för att jag hittade din blogg ....för att jag kände igen mig .....och det var bara skönt att läsa om någon annan och förstå att jag inte är ensam med mina tankar o känslor !!!


    bamsekram till dig du fina !! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. men hej!! så roligt att du hittat hit, och vilka vackra ord du ger mig. Tack snälla. 4 timmar?!? galet. Galet vackert tycker jag. Hoppas verkligen vi ses igen! Och du, skönt att veta att det finns fler som förstår sig på mig ;)

      KRAM!!!!!

      Radera
  10. ÅHHHHH! Så himla fint!!! Hemmet och DU, strålar som alltid! Det är underbart att få ha goa duktiga Anna hos sig, så är det bara!
    Missade heeeeelt tidningen vilket jag stör mig på men jag ska försöka jaga den lite! Kramar i massor

    SvaraRadera