måndag 27 januari 2014

Tjockare än vatten

Det är det jag gör.
Ser på en ny tv-serie och gråter fast jag inte vet varför.

Hela dagen gick åt till att packa galet mycket paket som nu är på väg hem till alla er där ute.
Vackra vaser, doftljus, smycken och mycket mer och jag kan inte låta bli att le när jag märker hur bra smak ni har .)

Jag har fri frakt i ett dygn i webshopen och det märks.
Hemma igen kokar jag kaffe fast det är för sent, jag kör barn till handbollsträning och steker äggmackor till två söner.

Jag tvättar träningskläder och bäddar rent en säng.


Efter det drunknar jag på Pinterest och längtar efter sommar.
Sommar, sol och varma lena vindar med en svag doft av kokos.
Det är det jag gör.
En Måndag när snön fullkomligt yr utanför fönstret och en ny tv-serie fått mig att gråta fast jag inte vet varför.
Då längtar jag dit.
Till sommaren.

Ganska vanligt för att vara jag.
Sommaren åh sommaren.


Åh sommaren.







3 kommentarer:

  1. Och din blogg är vacker och likaså du! Och jag längtar också efter sommaren…

    Kram
    Petronella

    SvaraRadera
  2. Åh Pinterest innan läggdags..livsfarligt! Jag kan fastna där i evigheter. Vad heter du där? Alltid kul att kika i varandras mappar. Kram

    SvaraRadera
  3. Det gjorde jag med....bölade som en gris...
    /Vuxenmamman

    SvaraRadera